Shop
  • Je winkelwagen is leeg

FAQs - Verzending en Betaling

  • Wat zijn de verzendkosten?
    Voor bestellingen boven de €50,00 is de verzending gratis. Bij bedragen onder €50,00 komen de verzendkosten van €6,95 voor eigen rekening.
  • Wat is de levertijd?
    Bestel je vóór 12:00? Dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. 
  • Met welke vervoerder worden mijn producten geleverd?
    Wij snappen dat je zo snel mogelijk op pad wilt. Daarom doen wij er alles je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Onze pakketten worden verstuurd met DHL, na verzending ontvang je automatisch een live track & trace nummer waarmee je jouw pakket kunt volgen.
  • Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen in De Meern?
    Het is alleen mogelijk om je bestelling te laten bezorgen. Wil je toch liever je product in het echt zien? Wij hebben een nationaal en internationaal netwerk. Zo is er altijd wel een winkel in de buurt waar jij jouw gewenste Mestic in het echt kunt zien. Kijk op de Store Locator om te zien waar wij onze producten verkopen. 
  • Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
    Ja, dit is mogelijk mits de bestelling nog niet verzonden is. Dit kun je doen in je account.
  • Welke betaalmethoden accepteert Mestic?
    Wij accepteren betaling met IDEAL, Bancontact en betalingen via bankoverschrijving. Mollie Payments, Nederlands grootste online betaalprovider verwerkt de betalingen. Zo weet jij dat je veilig en vertrouwt je betaling voldoet.
  • Het betalen van mijn bestelling lukt niet, wat moet ik nu doen?
    Mogelijk is er een storing op de website of bij de bank, maar misschien ben je een veld vergeten in te vullen of heb je de benodigde cookies niet geaccepteerd. Controleer jouw cookie-instellingen en kijk of de pagina compleet is. Kom je er dan toch niet uit? Wij helpen je graag verder. Bereik ons via e-mail of vul het contactformulier in.